Alışveriş Sepetiniz

Kapat

Makaleler

Trans yağa Dikkat !

Alışverişlerde transyağ oranı düşük oranlı gıdalar seçilmeli, bir porsiyonunda 1 gr .dan az transyağ olanlar tercih edilmelidir. Diyet yaparken tüketilen gıdalarda bu husus daha da önemlidir.

 

İçeriğinde hurma yağı,palmiye yağı ,hindistan cevizi yağı gibi yağlar olan pastane ve fırın ürünlerinden tüketmemelidir. Bu yağlar transyağ değildir ama en az onlar kadar zararlı doymuş yağlardır.

 

Başta pizzalar olmak üzere ,bisküvi (özellikle de kaymaklı olanları), çörek ,krakerlerin bazıları,pane edilmiş tavuk ve balık ürünleri transyağdan çok zengindir.Sert margarinlerde de kullanılmaması gereken yağlar içermektedir...

 

Haşlama yöntemiyle yapılmış ya da buharla pişirilmiş gıdalarda transyağ oranı düşmektedir.

 

Op.Dr Adem Yücel

 

ÜRÜNLERİMİZE BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ

Ürünlerimizin Bulunduğu Mağazalar