Alışveriş Sepetiniz

Kapat

Makaleler

TATLI KRİZLERİ NASIL ÖNLENİR ?

Tatlı krizleri kilo yönetimini sıkıntıya sokar.ayrıca yorgunluk nöbetlerine sebep olur.Yetmezmiş  gibi stres ya da depresyon gibi olumsuz duyguları tetikler.Uyku problemlerine, öfke ataklarına,ödemlere neden olabilir.

Bu krizlerle baş etmek için öğün atlamayın .

Paketlenmiş karbonhidratlardan  (patates ,cips , gofret vb.) uzak durun..

Konsantre edilmiş meyve suları ve gazlı içeceklere dokunmayın.

Gerekmedikçe ara öğün yemeyin. Yemeniz gerekirse de düşük kalorili , katkısız ürünler tüketin.

Ayrıca protein ağırlıklı süt , ayran yoğurt v.b  gıdalar alın.

Posalı gıdalar şeker oranı düşük gıdalardır. Posa oranı arttıkça şeker oranı ve

barsaklardan da emilim oranı düşer.Sebze ve bakliyatlar bu grubun ana elemanlarıdr.

Meyve yerine ise o meyvenin püresini , salatasını ,hatta kendisini doğal haliyle yemeği tercih edin.

Canınız şekerli , karbonhidratlı bir şey istediğinde ,onu proteinle destekleyin.Bulgur yoğurtlayın. makarnayı yoğurtla ya da kıymayla harmanlayın.Hatta meyveleri bile yoğurtla tüketin. .

Meyveyi aç karnına yemeyin.Ara öğün olarak tüketin. Yemeğin üstüne de meyve tüketmeyin.

Alkol kullanmayın. Çünkü alkollü içeçekler tamamen nişasta ya da şekerden üretilir. Alınırken de yanında mutlaka protein tüketin.. 

THİN THİNK ÜRÜNLERİNİ SÜT AYRAN YOĞURTLA DİLEDİĞİNİZ KADAR TÜKETEBİLİRSİNİZ.

Ürünlerimizin Bulunduğu Mağazalar