Alışveriş Sepetiniz

Kapat

Makaleler

Plates mi? Yürüyüş mü?

Diyet yapan ,obesiteyle mücadele amacıyle egzersizin şart oluşunu anlayan özellikle bazı bayanlar adeta 'pilates 'e ' gönül verirler.Pilatese son zamanlarda erkeklerden de katılım artmıştır.

 

Ancak pilates, hiçbir zaman obesiteyle mücadelede ve sağlık kilo aralığını muhafaza etmekte kardiyo,yürüyüş,bisiklet ve yüzme gibi aktivitelerin önüne geçemez.

 

Bu bilgiler sizi pilatesten alıkoymasın,pilates yapmaktan vazgeçmeyin.Sadece fazla kilolarınızdan kurtulmak ,obesite sınıfından çıkmak gibi bir hedefiniz varsa,bu sorunu sadece pilates yaparak çözemeyeceğinizi bilmelisiniz..

 

Haftalık aktive programınızı 5 gün tempolu 45 dakikadan az olmayacak yürüyüş, 2 günde pilates yapacak şekilde planlamanız idealdir.

 

Op.Dr Adem Yücel

 

ÜRÜNLERİMİZE BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ

Ürünlerimizin Bulunduğu Mağazalar