Alışveriş Sepetiniz

Kapat

Makaleler

Form Korumada 8 Önemli Sır

Formda kazanmak kadar ,kazanılan formu idame ettirmek,korumak önemlidir.Bu korumada en dikkat edilecek his doygunluk duygusunun kontrolu ve bastırılmasıdır.

 

Doygunluk hissini kontrol edenler formlarını da muhafaza ederler.Öğünde önüne gelen porsionları tüketmezler.Tüketmeye çalışmazlar.Yavaş yemek de doygunluk hissini kontrolde önemli bir yöntemdir.

 

Dengeli ve yeterli bir ana öğünün ardından en erken 2-3 saat sonra açlık uyarıları gelmelidir.Daha kısa zamanda gelen uyarılara dikkat etmeli,düşük kalorili, lifli Thin Think ürünleri gibi ürünlerle bu uyarılar bastırılmalıdır.Şimdi şu 8 sırrı sıralayalım.

 

1.Tabaktaki gıdanın tamamını bitirmeye 'dur' diyelim.

 

2.Öğünden kısa bir zaman sonra gelen açlık sinyallerini gerçek açlık sinyalleri olmadığını bilip,'dur ' diyelim.

 

3.Hüzünlü anları atlatmada yiyecek tüketmeye 'dur' diyelim.

 

4.Sebze ve meyve tüketimi ,posa alımı yeterli yapalım.

 

5.Besin seçiminde seçici olalım..

 

6'.Sürekli hareket halindeyim,sürekli çalışıyorum' demeyip,bu eylemleri fiziksel aktivite olarak benimsemeyip,düzenli egzersiz yapalım..

 

7.Uyku kalitesine dikkat edelim,düzenli uyuyalım yatağa erken girelim..

 

8.Güne mutlaka kahvaltıyla başlayalım..

 

Op.Dr Adem Yücel

 

ÜRÜNLERİMİZE BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ

Ürünlerimizin Bulunduğu Mağazalar