Alışveriş Sepetiniz

Kapat

Makaleler

Akşam Yemeği Saatinin Formumuz ile ilgisi?

Akşam yemekleri erken saatte yenmelidir.Yenilenlerin hazmı kolay,kalorisi ve yağ oranı düşük olmaları yanısıra zamanlaması da çok önemlidir.

 

Erken yenen akşam yemeği rahat uyumamızı sağlarken ,geç yenen sindirim sisiteminin doğal, olağan ritmini bozar. Bu sebeple Obesiteyle mücadelede akşam öğününün zamanlası önemlidir.

 

Geç yenip ,hazım işlemine zaman kalmadan yatılması durumunda gece boyu devam edecek olan sindirim sistemi faaliyetleri kişiye kilo olarak döneceği gibi,terleme,şişkinlik,reflü vb bir seri uykuyu kaçıracak sıkıntıya da sebep olacaktır.Uykuda salgılanan ve çok önemli bir hormon olan melatoninin de salınımı bozulacaktır.

 

Mümkünse akşam yemekleri 19.00-20.00 ı geçmemelidir.Çiğ değil pişmiş gıdalar, mümkünse haşlama yöntemiyle yapılanlar yenmelidir.Kalorisi düşük , katkısız ürünler bir bardak ayran,süt,limonata da diyet yapan ,obesite ile mücadele edenlerde iyi bir alternatiftir.

 

Tüketeceğiniz bir paket "THİN THİNK BUĞDAY" veya "SİYAH PİRİNÇLİ DİYET LİFLİ" rahat uyumanıza yeterli gelecektir. Tatlı amacıyla da pirinç krakerden sadece 2 adet sizi tatlıya doyuracaktır.Alacağınız kalori toplamıda iki dilim ekmeğin kalorisini geçmeyecektir.

 

Op.Dr Adem Yücel

 

ÜRÜNLERİMİZE BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ

Ürünlerimizin Bulunduğu Mağazalar